News Deuzio in een nieuw jasje
21.11.2014

Deuzio in een nieuw jasje

Deuzio, de weekendbijlage van de krant L’Avenir, heeft een complete make-over gekregen. Het resultaat is een verrassende mix van kwaliteitsjournalistiek en een vleugje luchtigheid. Een echt plezier om te bekijken en te lezen, met ontmoetingen, wellness, tuinieren, restaurant, toerisme, auto’s, hightech en nog veel meer rubrieken.

Lees verder

News JET verwent haar lezers met 15% korting
20.11.2014

JET verwent haar lezers met 15% korting

15 november was een hoogtepunt voor de JET Limburg lezers! Dankzij een pasje in hun favoriete huis-aan-huis blad kregen alle lezers mooie kortingen bij 110 deelnemende Limburgse handelaars. Via een online wedstrijd konden 10 gelukkigen ook nog een aankoop bon van €250 in de wacht slepen.

Lees verder

News Mediahuis Popular: sterkste krantencombinatie voor een betaalbare prijs
12.11.2014

Mediahuis Popular: sterkste krantencombinatie voor een betaalbare prijs

Mediahuis is met Het Nieuwsblad, Gazet van Antwerpen en Het Belang van Limburg onbetwiste marktleider binnen het populaire krantensegment. De drie titels bereiken samen elke dag maar liefst 1.648.120 unieke lezers*. Met de lancering van Mediahuis Popular kunnen adverteerders, met slechts 1 inlassing, dit bereik claimen.

Lees verder

News GVA.be en HBVL.be exclusief in regie bij Mediahuis Connect
28.10.2014

GVA.be en HBVL.be exclusief in regie bij Mediahuis Connect

Mediahuis Connect versterkt zijn marktleiderschap met een nieuwe, belangrijke stap in de uitbreiding van zijn regie. De nieuwssites hbvl.be en gva.be worden vanaf 1 januari 2015 in exclusiviteit toegevoegd aan de online portefeuille. Tot dan blijven deze sites in beheer bij Pebble Media. Campagnes die verschijnen in 2015 kunnen vanaf nu reeds terecht bij Mediahuis Connect.

Lees verder

News De Standaard als haarscherpe festival partner
23.10.2014

De Standaard als haarscherpe festival partner

De Standaard was deze zomer partner van 12 Belgische festivals, alles samen goed voor 493.000 bezoekers. Met een uitgebreide campagne en unieke visuals, gecreëerd door street artist ‘Bue The Warrior’, trok De Standaard richting festivalweides.

Lees verder

News SBS Belgium in zee met Mediahuis Connect voor al haar online regie activiteiten
23.10.2014

SBS Belgium in zee met Mediahuis Connect voor al haar online regie activiteiten

Mediahuis Connect, vandaag de grootste Belgische online traffic leverancier, bouwt zijn online regie verder uit. Het videopartnership tussen SBS Belgium, dat tot voor kort al haar online verkoopactiviteiten zelf afhandelde, en Mediahuis Connect wordt uitgebreid met alle display activiteiten op vier.be en vijf.be.

Lees verder

Pagina's

    Recente tweets

Onze Newsbrands